Název:
Marketingová strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing strategy of the chosen company
Autoři:
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
Klíčová slova:
ABC analýza; marketingová situační analýza; marketingová strategie; strategický marketingový proces; SWOT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1219