Název: Metoda "SIMPLE Approach" pro výuku matematických slovních úloh: Konstruktivní výzkum žák 8. ročníku v Kosovu
Překlad názvu: Developing the SIMPLE Approach for Teaching Mathematical Word Problems: A Study of Grade 8 Pupils in Kosovo
Autoři: Morina, Qëndresa ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Novotná, Jarmila (oponent) ; Lavicza, Zsolt (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2025
Jazyk: eng
Klíčová slova: Bar model; metacognition; pupils; SIMPLE approach; teachers; word problems; Barový model; metakognice; SIMPLE přístup; slovní úlohy; učitelé; žáci

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/198133

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-684856

 Záznam vytvořen dne 2025-06-24, naposledy upraven 2025-06-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet