Original title: Franšízink jako metoda vstupu na trh
Authors: Vondrášek, Štěpán ; Kohlová, Lenka (advisor) ; Cimler, Petr (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce hodnotí efektivnost použití obchodní metody franšízinku při vstupu podnikatelského subjektu na trh a při jeho dalším fungování. Hodnotí klady a zápory franšízinku, porovnává ho s podobnými typy obchodní spolupráce. V praktické části práce je použita situační analýza makro- a mikroprostředí a následná SWOT analýza společnosti Rentex Autopůjčovna a.s., která přijala franšízovou licenci Hertz.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3383

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6785


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share