Název:
Franšízink jako metoda vstupu na trh
Autoři:
Vondrášek, Štěpán ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce hodnotí efektivnost použití obchodní metody franšízinku při vstupu podnikatelského subjektu na trh a při jeho dalším fungování. Hodnotí klady a zápory franšízinku, porovnává ho s podobnými typy obchodní spolupráce. V praktické části práce je použita situační analýza makro- a mikroprostředí a následná SWOT analýza společnosti Rentex Autopůjčovna a.s., která přijala franšízovou licenci Hertz.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3383