Original title: Význam náročnosti ve výuce matematiky: Dopady na vzdělávací výsledky, osobnostní rozvoj žáků a profesní praxi učitelů
Authors: SMEJKALOVÁ, Kateřina
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: difficulty; digital technologies; education quality; graduation subject choice; inclusion; mathematics; motivation; secondary vocational school; teachers; digitální technologie; inkluze; kvalita vzdělávání; matematika; motivace; náročnost; pedagogové; střední odborná škola; volba maturitního předmětu
Citation: SMEJKALOVÁ, Kateřina. Význam náročnosti ve výuce matematiky: Dopady na vzdělávací výsledky, osobnostní rozvoj žáků a profesní praxi učitelů. České Budějovice, 2024. závěrečná práce (). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/73483

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-669441


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
 Record created 2025-02-08, last modified 2025-02-08


No fulltext