Název: Význam náročnosti ve výuce matematiky: Dopady na vzdělávací výsledky, osobnostní rozvoj žáků a profesní praxi učitelů
Autoři: SMEJKALOVÁ, Kateřina
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální technologie; inkluze; kvalita vzdělávání; matematika; motivace; náročnost; pedagogové; střední odborná škola; volba maturitního předmětu; difficulty; digital technologies; education quality; graduation subject choice; inclusion; mathematics; motivation; secondary vocational school; teachers
Citace: SMEJKALOVÁ, Kateřina. Význam náročnosti ve výuce matematiky: Dopady na vzdělávací výsledky, osobnostní rozvoj žáků a profesní praxi učitelů. České Budějovice, 2024. závěrečná práce (). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/73483

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-669441

 Záznam vytvořen dne 2025-02-08, naposledy upraven 2025-02-08.


Není přiložen dokument