Hlavní stránka > Zprávy > Výzkumné zprávy > Predikce školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků ZŠ. Souhrnná výzkumná zpráva projektu TL03000553
Název:
Predikce školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků ZŠ. Souhrnná výzkumná zpráva projektu TL03000553
Překlad názvu:
Predictors of school success and failure in reading literacy of children in primary school. Summary Research Report
Autoři:
Gorčíková, Magdaléna ; Patočková, Věra ; Šafr, Jiří ; Vávra, Martin ; Čermák, Daniel Typ dokumentu: Výzkumné zprávy
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Jedná se o souhrnnou výzkumnou zprávu, která představuje hlavní zjištění z výzkumu čtenářské gramotnosti školáků v prvních dvou letech školní docházky a na druhém stupni ZŠ. Zpráva ukazuje charakteristiky, čtenářské dovednosti a čtení, zájmy, praktiky i školní výsledky školáků v kontextu jejich rodinné situace. Přináší výsledky zejména z dotazníkových šetření a poskytuje aktuální obraz čtenářské kultury v ČR.This summary research report presents the main findings from the research on the reading literacy of school children in the first two years of schooling and at the second level of elementary school. It shows the characteristics, reading skills and reading, interests, practices and school results of school children in the context of their family situation. It provides an up-to-date picture of the children reading culture in the Czech Republic.
Klíčová slova:
children reading; reading literary Číslo projektu: TL03000553 Poskytovatel projektu: GA TA ČR Poznámka: Související webová stránka: https://www.soc.cas.cz/cz/vz-predikce-skolni-ne-uspesnosti
Instituce: Sociologický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11104/0359261