Original title:
Retailing v Číně
Translated title:
Retailing in China
Authors:
Urbášková, Aneta ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá stavem retailingu v Číně, identifikuje trendy, které jsou aktuální a které bude země do budoucna následovat. Popisuje kulturní charakteristiky čínského spotřebitele a jejich aplikaci na retailingové prostředí. Využívá příklad zahraničních retailerů, aby popsala moderní retailingové metody a formáty. Dále se zabývá nákupními centry, vysvětluje, proč došlo k rychlému nárůstu jejich počtu a popisuje jejich specifika oproti evropským. Uvádí příklad 3 nákupních center v Číně a popisuje situaci v Shanghai jako zástupce nejrozvinutějšího trhu v Číně.
Keywords:
kultura; nákupní centra; retailing; střední vrstva; Čína
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5129