Original title:
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
Authors:
Klašková, Anna Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Klašková, A. Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato bakalářská práce se zabývá vlivem privátních značek na spotřebitele a jeho nákupním rozhodování. Praktická část práce obsahuje marketingový výzkum, který se zaměřuje na nákupní chování spotřebitelů. Výzkum týkající se vlivu privátních značek na spotřebitele, jakým způsobem a do jaké míry je nákupní proces ovlivněn. Vyhodnocení marketingového výzkumu může posloužit maloobchodním řetězcům, jak nejefektivněji zacílit a získat na svou stranu co nejvíce spotřebitelů.Klašková, A. Comparison of brands and private labels and investigating their effects on consumer preferences. Bachelor Thesis Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021 In this bachelor thesis, I am examining private label brands and their influences on consumers and how these labels affect consumers shopping decisions. The core part of this paper is a market research that investigates consumer preferences and their influenced behaviors. In particular, the research focuses on the effects of private labels on consumers and how specially their shopping decisions are influenced. The evaluation of the market research could be used in small retail businesses to improve their effectiveness of reaching and attracting new consumers.
Keywords:
customer behaviour; marketing research; marketingový výzkum; nákupní chování; private label; privátní značka