Original title:
Komunikační strategie společnosti Vašíček - pekařství a cukrářství, s. r. o.
Authors:
Kucinová, Martina Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikační strategie podnikatelského subjektu - Vašíček -- pekařství a cukrářství, s. r. o. Práce se nejprve soustřeďuje na vymezení teoretických poznatků důležitých k pochopení dané problematiky a poté na komplexní analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, rozbor konkurence, současného komunikačního mixu a firemní identity. Součástí práce je také dotazníkové šetření, které poskytuje informace o komunikaci a image společnosti. Hlavním cílem této práce je změnit, popřípadě navrhnout nová komunikační opatření, včetně jejich realizace a stanovení rozpočtu, která povedou k zefektivnění komunikace společnosti a k posílení image.This Bachelor thesis deals with the communication strategy of the business entity -- Vašíček -- pekařství a cukrářství, s. r. o. Firstly, the work focuses on defining the theoretical knowledge important to understand the issue and then a comprehensive analysis of internal and external environment, competitive analysis, current communication mix and corporate identity. The work also includes a survey, which provides information about the company's communication and image. The main objective of this work is to change, or propose new communication measures, including their implementation and budgeting, which will lead to more effective communication of the company and to strengthen the image.
Keywords:
firemní identita; image; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový výzkum; pekařství