Název:
Marketingová strategie zvoleného zemědělského podniku
Autoři:
Vošmerová, Denisa Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je navrhnout možné marketingové strategie zvoleného země-dělského podniku, kterým je Farma rodiny Němcovy. Ta se zabývá především prodejem vlastních živočišných produktů s ohledem na šetrnost k životnímu prostředí. První část práce popisuje danou problematiku, v níž je vysvětlen pojem marketing a jeho využití v agrobyznysu. Dále jsou vysvětleny dílčí analytické metody, které jsou následně využity v druhé části práce, tu tvoří vlastní práce. Po charakteristice podniku jsou provedeny dílčí analýzy, pro něž byly zvoleny metody: PESTE analýza, Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí, Princip klíčových faktorů a SWOT analýza. Z té vzešly navrhované strategie.This bachelor thesis aims to formulate possible marketing strategies for the agricultural company named Farma rodiny Němcovy. The primary production of the selected farm is the sale of own animal products made with respect to the environment. The first part of the thesis describes the concept of marketing and its use in agribusiness. It also demonstrates partial analyzes methods used in the second part of the thesis. This part contains the author’s work. After characteristic of the farm, the partial analyzes based on the following methods are formulated: PESTE Analysis, Porter’s five forces, Key Success Factors, and SWOT Analysis. From the SWOT Analysis were formulated marketing strategies.
Klíčová slova:
animal products; farm; farma; food production; marketing; situation analysis; situační analýza; výroba potravin; živočišné produkty