Název:
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Autoři:
Mitášová, Eva Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Mitášová, E. Chování spotřebitele na online trhu s oblečením. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na online trhu s oblečením. Je zaměřena na identifikaci faktorů, které spotřebitele na tomto trhu ovlivňují. Pro naplnění cíle práce bylo provedeno dotazníkové šetření (n=433), hloubkové rozhovory s 6 respondenty a shluková analýza, která sloužila k identifikace segmentů spotřebitelů. Poté jsou vymezeny faktory vystupující při koupi oblečení online. Hlavními faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu oblečení online jsou nákup z pohodlí domova a kvalita produktů. Následně jsou poskytnuty návrhy a doporučení pro subjekty na tomto trhu v České republice.Mitášová, E. Consumer behaviour in Online Clothing Market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. The diploma thesis deals with consumer behavior in the online clothing mar-ket. It aims to identify the factors that affect consumers in this market. To fulfill the aim of the work, a questionnaire survey (n=433), in-depth interviews with 6 respondents and a cluster analysis that identifies consumer segments, are made. Then, the factors involved in buying clothes online are defined. The main factors that affect consumers when buying clothes online are buying from the comfort of home and product quality. Subsequently, based on the findings, recommenda-tions to entities in this market in the Czech Republic are given.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; clothes; consumer behaviour; fashion; marketing; móda; oblečení; online