Original title:
Modul pro propojení eshopu s emailovým marketingem
Authors:
Kaštánek, David Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou stávajících metod propojení e-obchodu s e-mailovým marketingem. Na základě této analýzy jsou definovány požadavky pro nově navrhovanou aplikaci pro propojení e-obchodu a e-mailového marketingu. Diplomová práce uvádí kompletní návrh řešení tohoto propojení, který obsahuje princip propojení aplikace s e-obchodem, tvar pravidel pro generování seznamů e-mailových adres a poskytování těchto seznamů aplikacím e-mailového marketingu. Dále je navrhované řešení implementováno a je uvedena dokumentace struktury a klíčové funkcionality systému.Diploma thesis analyses current methods of connecting an e-shop to e-mail marketing. A new application for said connection is proposed with its requirements based on this thesis. A complete design of this connection, containing a principle of connection and a form of rules for e-mail lists generation and transfer to specialized e-mail marketing applications are presented here. Proposed solution is implemented and fully documented.
Keywords:
e-commerce; e-mail; e-obchod; marketing; personalizace