Název: Řízení změny marketingové strategie
Autoři: Marková, Šárka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Klíčová slova: kritické faktory úspěchu; logický rámec projektu; marketingová strategie

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=55320

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-650195


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet