Název:
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Pardubického kraje
Autoři:
Derka, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá marketingovou studií spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Pardubického kraje. Průzkum se zaměřoval na zkolaudované dřevostavby v letech 2015 až 2022. Pomocí dotazníku byly zjišťovány informace o uživatelích, stavbě, výhodách a nevýhodách, důvodu pořízení a v neposlední řadě o zkušenostech spojených s užíváním dřevostavby. Výstupem průzkumu je diskuse nad výsledky a porovnání s ostatními studiemi provedených v dřívějších letech. Celkové zhodnocení marketingového trhu s výstupem pro dodavatele, zprostředkovatele a pro širokou veřejnost uvažující nad novým bydlením.The work deals with a marketing study of users' satisfaction with wooden buildings in the Pardubice region. The survey focused on approved wooden buildings from the years 2015 to 2022. The questionnaire was used to find out information about users, construction, advantages and disadvantages, the reason for the acquisition, and, last but not least, the experience associated with the use of wooden buildings. The survey's output discusses the results and compares them with other studies conducted in previous years. Overall evaluation of the marketing market with the outcome for suppliers, intermediaries, and the general public considering new housing.
Klíčová slova:
bydlení; dotazník; housing; market; Pardubice region; Pardubický kraj; průzkum; questionnaire; survey; trh