Original title:
Vyhodnocení marketingové komunikace v zahraničních společnostech
Authors:
Mrkvica, Jakub Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti retailového bankovnictví České spořitelny, a. s. a jedné z dalších dceřiných spolčeností Erste Group Bank AG, Slovenskej sporiteľne, a. s. Cílem práce je vyhodnotit marketingovou komunikaci obou zmíněných společností, poukázat na odlišnosti mezi oběma společnostmi a navrhnout kroky vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace České spořitelny, a. s. Práce je rozdělena na dvě části, kterými jsou literární rešerše a praktická část. Literární rešerše obsahuje klíčové informace z odborné literatury pojednávající o marketingu a marketingové komunikaci. Tyto poznatky z odborné literatury budou v praktické části aplikovány na vyhodnocení marketingové komunikace obou společností. V závěru práce budou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace České spořitelny, a. s.Bachelor thesis deals with marketing communication in retail banking field of Česká spořitelna, a. s. and one of other subsidiary companies, Slovenská sporiteľňa, a. s. The aim of this bachelor thesis is to evaluate a communication mix of both companies, point out the differences between both companies and propose approaches for improvement in marketing communication of Česká spořitelna, a. s. This thesis is divided into two parts. The first theoretical part contains crucial informations about marketing and marketing communication. These informations are applied in the second practical part. In conclusion are going to be mentioned proposals for improvement in marketing communication of Česká spořitelna, a. s.
Keywords:
banky; klient; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; segment; společnost; sub-segment