Original title:
Věrnostní programy v oblasti prodeje vína
Authors:
Lakomá, Martina Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá tvorbou a implementací integrovaného věrnostního programu pro síť malých a středních společností zabývajících se prodejem vína na českém trhu. V literární rešerši jsou uvedena teoretická východiska týkající se CRM, zákaznické věrnosti, hodnoty zákazníka a především zákaznických věrnostních programů. Ve vlastní práci je pak uvedena analýza současného stavu věrnostních programů v oblasti prodeje vína v Jihomoravském kraji, analýza požadavků podnikatelů a zákazníků na tyto programy, kvantifikace hodnoty zákazníka, kvantifikace faktorů věrnosti a návrh a implementace integrovaného věrnostního programu. Součástí práce je i ekonomické vyčíslení celého projektu.This diploma thesis presents creation and implementation integrated loyalty program suitable for system of small and medium enterprises that sell wine in Czech market. Overview of the issues related CRM, customer loyalty, customer value and especially customer loyalty programs is mentioned in the first part this thesis. The second part includes analysis of the situation of loyalty programs in sell of wine in South Moravia region, analysis of requirements retailers and customers for this loyalty programs, quantification of customer value, quantification of loyalty factors and creation and implementation integrated loyalty program. The work also includes economic quantification of the whole project.
Keywords:
hodnota zákazníka; implementace; integrace; motivace; prodej vína; průzkum trhu; věrnostní program; zákaznická věrnost