Original title:
Informačné zdroje a ich vplyv na rozhodovanie mladých l'udí pri výbere produktu cestovného ruchu
Authors:
Lišková, Veronika Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Hlavními cíli mé bakalářské práce je zjistit, jaké informační zdroje využívají mladí lidé při výběru dovolené a následně sestavit doporučení v oblasti propagace cestovního ruchu, zejména marketingové komunikace pro tenhle segment. Analýza byla provedena prostřednictvím dotazníku a jeho vyhodnocení. V teoretické části je rozebraná problematika marketingu cestovního ruchu a informačních zdrojů, taktéž je tahle část zaměřena na spotřebitelské chování, segmentaci trhu a marketingový výzkum.The main goals of my bachelor thesis are to find out what information resources young people use choosing their vacation, and following recommendations for the tourism promotion, especially marketing communication for this segment. The analysis was practiced through the survey and its evaluation. Theoretical part analyses marketing problems of tourism and information resources as well as consumer behaviour, market segmentation and marketing research.
Keywords:
infromační zdroje; komunikační mix; marketing cestovního ruchu; marketingový výzkum; spotřebitelské chování