Original title:
Možnosti využití internetových technologií pro propagaci firmy Pavel Vencl -- truhlářství
Authors:
Venclová, Markéta Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o možnostech propagace firmy Pavel Vencl -- truhlářství na Internetu. V úvodní části práce je zpracována literární rešerše. Následuje kapitola věnovaná pojmům týkajících se Internetu obecně, pojmům z oblasti internetového marketingu a nástrojům, které nabízí. Návrhová část práce obsahuje návrh podoby webových stránek firmy, a to na základě poznatků, získaných zpracováním teoretické části práce a v souladu s požadavky zákazníka, které byly zjištěny dotazníkovým šetřením. To obsahovalo i otázky týkající se chování spotřebitele na Internetu, jejichž výsledky byly brány v potaz při návrhu dalších možností propagace truhlářství online. Všechna navržená řešení byla následně zhodnocena.This bachelor thesis deals with the promotion possibilities of Pavel Vencl -- joinery company on the Internet. In the first part we can find a literary research. Then follows a chapter concerning Internet and web marketing terms and tools they offer. Next part of the thesis contains the proposed design of new company website based on the knowledge gained in the first, theoretical part; it is in agreement with the customers' requirements that were obtained by a questionnaire. The questionaire contained also the questions considering consumers' online behaviour nad its results were used during designing other options of promotion of the joinery online. All suggested solutions were consequently evaluated.
Keywords:
internet; marketing; Pavel Vencl -- truhlářství; propagace; webová prezentace