Original title:
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Authors:
Letfusová, Adéla Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Letfusová, A., Vliv Influencer marketingu na nákupní chování generace Z, Brno, 2021, Bakalářská práce, Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studii Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Influencer marketingu na nákupního chování generace Z. Cílem práce je zjistit, jak generace Z reaguje na podněty influencer marketingu a do jaké míry je ovlivněno jejich nákupní chování.Letfusová, A., Influence of Influencer marketing on purchasing behavior of generation Z, Brno, 2021, Bachelor thesis, Mendel University in Brno, Faculty of Regional Development and International Studies This bachelor thesis is focused on influence of Influencer marketing on the shopping behavior of generation Z. The aim of this work is find out how generation Z responds to the stimuli of influencer marketing and the extent to which influencer marketing affects consumption behaviour.
Keywords:
generace Z; generation Z; influencer marketing; nákupní chování; shopping behavior; social networks; sociálni sítě