Název:
Marketingový plán vybranej inštitúcie
Autoři:
Štrbáková, Barbora Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Štrbáková, B. Marketingový plán vybrané instituce. Bakalářská práce. Brno: Men-delova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro denní stacionář Naše stacko. Marketingová propagace je cílená na sociální síť a webovou stránku. Literární část se soustředí na marketing neziskových organizací. Analyzuje se do-savadní komunikace stacionáře a jeho vnější i vnitřní prostředí. Pomocí dotazníku se zjišťuje vztah veřejnosti k sociální oblasti. Tabulka SWOT shrnuje všechny ana-lýzy a v závěru práce je sestaven rozpočet a navržena konkrétní forma propagace.Štrbáková, B. Marketing plan of chosen institution. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020. Bachelor thesis deals with marketing plan of daily care centre Naše stacko. Marketing propagation targets on social media and web page. Literary part is focused on marketing of non-profit organizations. Present communication on social media, external and internal environment are analysed. Survey ascertains the public's relationship to the social sphere. SWOT table summarizes all the analyzes and at the end of this thesis is created a budget and proposed a form of promotion.
Klíčová slova:
7S; marketing mix; marketing plan; marketingový mix; marketingový plán; nezisková organizace; non-profit organization; online marketing; PESTLE; SWOT