Název:
Strategie komunikace vinařské turistiky v regionu jižní Moravy
Autoři:
Nevědělová, Simona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií služeb vinařské turistiky v regionu jižní Moravy. Jejím cílem bylo navrhnout komunikační strategii pro vinařství vstupující na trh se službami vinařské turistiky. Zároveň bude strategie vhodná i pro méně známé stávající vinařství, které by rádo své vinařství zviditelnilo. Práce byla vypracována na základě primárních dat, která byla získána od zástupců vinařství a vinařů, ale také od konzumentů vína. Tato data byla podkladem pro vypracování analýzy marketingového a komunikačního mixu. Bylo zjištěno, že nejvíce efektivní je propagace pomocí osobního prodeje, public relations, tedy do-poručení a komunikace na sociálních sítích. V závěru práce byl vypracován návrh komunikační strategie s doporučením pro vinařství vstupující na trh se službami vinařské turistiky.The bachelor’s thesis deals with communication strategy of wine tourism services in the South Moravian region. Its aim was to propose communication strategy for wineries entering the wine tourism services market. The strategy will also be suitable for smaller existing winemakers who would like to bring more exposure to their wineries. This work was drawn up on the basis of primary data obtained from winery representatives and winemakers, but also from wine consumers. This data served as a basis for the analysis of the marketing and communication mix. It was found that the most effective is the promotion through personal sales, public relations, that is, recommendations and communication on social networks. At the end of the work, a proposal for a communication strategy with a recommendation for wineries entering the wine tourism services market was prepared.
Klíčová slova:
communication mix; communication strategy; komunikační mix; marketing mix; marketingový mix; pandemic COVID-19; pandemie Covid-19; strategie komunikace; vinařská oblast Morava; vinařská turistika; wine region of Moravia; wine tourism