Original title:
Marketingová komunikácia mesta Trnava
Authors:
Lietavcová, Barbora Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci města Trnava. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je zpracován literární přehled, který se zabývá problematikou práce. Tato část se věnuje rovněž tématice cestovního ruchu a destinačního managementu. V praktické části je zpracována charakteristika města Trnavy z pohledu turistické infrastruktury a analýza současné marketingové komunikace Trnavy. Součástí vlastní práce je dotazníkový výzkum, jehož cílem je identifikace slabých stránek. Výstupem bakalářské práce je návrh komunikační strategie pro město Trnava včetně rozpočtu a časového harmonogramu.Bachelor thesis is focused on marketing communications of Trnava city. The work consists of theoretical and practical parts. Literary digest dealing with labour is-sues is presented in the theoretical part. This part also deals with the issue of tourism and destination management. The practical part handles characteristics of Trnava in terms of tourist infrastructure and analysis of current marketing communications of Trnava city. The part of the work is a questionnaire survey, the aim of which is to identify weaknesses. The output of the bachelor's thesis is a design of communication strategy for the city of Trnava, including budget and timetable
Keywords:
cestovní ruch; destinace; komunikační mix; marketingová analýza; marketingová komunikace; Trnava