Název:
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Autoři:
Klevetová, Markéta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na restauraci Stará prádelna, nacházející se u hradu Veveří v Brně. V první části jsou vymezeny všechny potřebné pojmy ke studiu dané problematiky. V druhé části je charakterizován samotný subjekt a provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí pomocí PEST analýzy, SWOT analýzy, marketingového mixu a srovnání s konkurencí. Součástí vlastní práce je také dotazníkové šetření mezi stávajícími a potenciálními zákazníky. Na základě těchto analýz je navržena marketingová strategie.This bachelor’s thesis is focused on restaurant Stará prádelna, located near the Veveří castle in Brno. The first part defines all the necessary concepts in order to understand the issue. Furthermore, in the second part the company itself is characterized and several analyses of the internal and external environment are performed, such as PEST analysis, SWOT analysis, marketing mix and also a comparison to competition. The thesis also contains a questionnaire survey among existing and potential customers. Based on these analyses a marketing strategy is proposed.
Klíčová slova:
marketing mix; marketing strategy; marketingová strategie; marketingový mix; PEST analysis; PEST analýza; SWOT analysis; SWOT analýza