Název:
Vliv obalu produktu na chování spotřebitele
Autoři:
Szewieczková, Anna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje vlivu obalu produktu na chování spotřebitele, konkrétně u proteinových tyčinek a generace Y. Práce se zabývá vlivy ovlivňující spotřebitele při jeho nákupním chování a rozhodování, především směrem k obalům produktů. Pro naplnění cíle práce se uskutečnilo dotazníkové šetření formou elektronických dotazníků. Šetření se následně doplnila hloubkovými rozhovory. V závěru práce se nachází návrhy zobecněných marketingových doporučení, které jsou učeny pro firmy vyrábějící proteinové tyčinky a jejich obaly.The bachelor thesis is dedicated to the influence of product packaging on consumer behaviour, specifically in the protein bars and generation Y. The thesis deals with the factors which influence the consumers in their purchasing behaviour and decision making, especially regarding the product packaging. To fulfil the aim of the thesis, a survey in the form of electronic questionnaire was conducted. This survey was later subsequently supplemented by in-depth interviews. At the end of the thesis, the generalized marketing recommendations can be founded, which are meant for the companies dealing with the production of protein bars and their packaging.
Klíčová slova:
consumer behaviour; consumer decision making; dotazníkové šetření; generace Y; generation Y; hloubkové rozhovory; in-depth interview; nákupní rozhodování; obal produktu; product packaging; protein bars; proteinové tyčinky; questionnaire survey; spotřebitelské chování