Original title:
Hodnocení kvality vybraných středisek cestovního ruchu
Authors:
Martináková, Denisa Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá nejvýznamnějšími faktory kvality služeb vybraných lyžařských center, které mají vliv na spokojenost zákazníků. Hlavním cílem práce je zhodnotit kvalitu lyžařských středisek z objektivního a subjektivního pohledu. Výzkum primárních dat slouží ke zjištění stěžejních faktorů kvality služeb. Dále se práce zabývá hodnocením skutečně poskytovaných služeb vybraných lyžařských středisek. K vyhodnocení slouží model SERVQUAL. Výsledky práce podávají informace o vnímané kvalitě služeb daných středisek. V závěru práce jsou předložena doporučení pro zvýšení nynější kvality.The thesis deals with the most important factors of service quality of selected ski centers which have an impact on customer satisfaction. The main objective is to evaluate the quality of the ski resorts of objective and subjective point of view. The prprimary research is to determine the fundamental factors of service quality. Furthermore, this work deals with an evaluation of actually provided services of selected resorts. The SERVQUAL model was used for this evaluation. The results of this work provide information about perceived service quality of the ski centres. In the conclusion there are recommendations for improving the current quality.
Keywords:
cestovní ruch; kvalita; lyžařská střediska; model SERVQUAL; služby