Original title:
Návrh komunikační strategie pro personální agenturu Advantage Consulting, s.r.o.
Authors:
Pospíšilová, Veronika Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci faktorů, které ovlivňují uchazeče ozaměstnání při výběru personální agentury. Teoretická část definuje základní problematiku, z které vychází praktická část. Praktická část se zaměřuje na marketingové a komunikační aktivity personální agentury Advantage Consulting, s.r.o. Součástí vlastní práce je také analýza vnitřního a vnějšího prostředí personální agentury a určení jejich silných, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Bylo provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě byly předloženy konkrétní návrhy pro zefektivnění komunikační strategie.The bachelor thesis is focused on the identification of all factors which influence job seekers to choose personal agency. The theoretical part of this thesis describes basic definition which is used in practical part afterwards. The main goal is to define marketing and communication activities of recruitment agency Advantage Consulting ltd. The internal and external environments of recruitment agency were analyzed and also there were found strengths, weaknesses, opportunities and threats. The communication strategy was proposed according to the results of completed questionnaire to make improvement to current strategy.
Keywords:
informační technologie; komunikační strategie; marketingový mix; personální agentura; uchazeči o zaměstnání