Original title:
Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením
Authors:
Petráková, Michaela Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu se sportovním oblečením se zaměřením na fitness, golf a jezdectví. Je zaměřena na identifikaci hlavních faktorů ovlivňujících chování spotřebitele při nákupu sportovního oblečení. Pro naplnění cíle bylo provedeno dotazníkové šetření (n=430) a shluková analýza, na jejímž základě byly vymezeny klíčové segmenty. Nejvyšší důležitost byla zjištěna u kvality a komfortu oblečení. Výstupem zkoumání jsou marketingová doporučení pro maloobchodníky působící na trhu se sportovním oblečením v České republice.The diploma thesis deals with consumer behaviour on sportswear market focusing on fitness, golf and equestrianism. It focuses on identification of main factors which influence consumer behaviour during sportswear purchase. The questionnaire survey (n=430) and cluster analysis were used to identify the key segments of the market. Quality and comfort of clothing were identified as the most important factors. The output of the research are marketing recommendations for retailers operating on the sportswear market in the Czech Republic.
Keywords:
chování spotřebitele; consumer behaviour; equestrianism; fitness; golf; jezdectví; maloobchod; retail; sportovní oblečení; sportswear