Original title:
Faktory ovlivňující nákupy na aukčních portálech
Authors:
Krulová, Petra Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Krulová, P., Faktory ovlivňující nákupy na aukčních portálech. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá zjištěním faktorů, které ovlivňují nakupování na aukčních portálech. V první teoretické části je shrnuta teorie internetového obchodování a s tím souvisejících aukčních portálů. Dále jsou popsány teoretické postupy marketingového výzkumu a základní statistické metody pro zpracování dat. Ve druhé praktické části práce jsou data z dotazníkového šetření analyzována a získané výsledky jsou interpretovány. Pomocí testu nezávislosti v kontingenční tabulce jsou určeny faktory ovlivňující nákupy na aukčních portálech. V závěru jsou shrnuty získané výsledky práce.Krulová, P., Factors influencing the purchases on auction portals. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2015. This thesis deals with the finding of the factors which influence the shopping on the auction portals. In the first theoretical part is summarized the theory of the e-commerce and its related auction portals. Afterwards the theoretical methods of marketing research and the basic statistical methods for data processing are de-scribed. In the second practical part the data of the survey is analysed and the results interpreted. Using the test of independence in the PivotTable, the factors which influence the purchases on the auction portals are determined. The conclu-sion summarizes the results of obtained work.
Keywords:
aukční portály; elektronické obchodování; kontingenční tabulky; marketingový výzkum; statistické zpracování