Název:
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Autoři:
Machalová, Jana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti provozující řetězec spánkových studií a zabývající se především prodejem matrací a postelí. V literární rešerši je zachycena problematika dotýkající se marketingové strategie a jejích jednotlivých částí. V navazující vlastní části je stěžejním bodem analýza situační, ale i vnějšího a vnitřního prostředí vyúsťující ve SWOT analýzu. Zrevidovány byly také složky stávajícího marketingového a komunikačního mixu společnosti. V závěru je věnována pozornost především zhodnocení ekonomické efektivity navržených řešení v rámci marketingové strategie.The bachelor's thesis follows up with the proposal of a marketing strategy for a company keeping a chain of sleep showrooms and dealing primarily with the sale of mattresses and beds. The literature search covers issues related to the marketing strategy and its individual parts. In the following part, the key point is the situation analysis, but also the external and internal environment surround-ings in the SWOT analysis. Components of the company's current marketing and communication mix were also revised. In the end, the attention is paid mainly to the evaluation of the economic efficiency of the proposed solutions within the marketing strategy.
Klíčová slova:
marketing communication; marketing mix; marketing strategy; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; PEST analysis; PEST analýza; situation analysis; situační analýza; strategic management; strategické řízení; SWOT analysis; SWOT analýza