Original title:
Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele
Authors:
Glóziková, Eliška Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele. Brno, 2015. 99 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Martin Souček, Ph.D. Práce se zabývá chováním spotřebitele a nákupním rozhodovacím procesem na trhu s vínem s důrazem na vliv obalu a etikety vína. V praktické části práce jsou využity kvalitativní výzkumné metody. Dvě hlavní metody jsou eye-trackingový výzkum a hloubkové rozhovory. Z výsledků práce je sestaven model chování spo-třebitele. Součástí práce jsou také doporučení, použitelná při vytváření etikety vína.The influence of packaging and wine label on customer decision making process. Brno, 2015 99 p. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Martin Souček, Ph.D. Thesis deals with customer behaviour and decision making process at wine market with special influence of package and label of the wine. Qualitative research was used in the practical part of the thesis. Two main methods were eye-tracking research and depth interviews with wine consumers. Based on the results a con-sumer behaviour model was created. Thesis contains marketing recommendations that could be used in wine label creating.
Keywords:
chování spotřebitele; etiketa; eye-tracking; hloubkový rozhovor; obal; víno