Název:
Návrh komunikačnej stratégie vybraného gastronomického podniku
Autoři:
Lučanová, Barbora Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] LUČANOVÁ, B. Návrh komunikační strategie vybraného gastronomického podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační strategie ve vybraném gastronomickém podniku. Cílem této práce bylo na základě kvantitativního dotazníkového šetření, realizovaného prostřednictvím Google forms, doplněného o podrobný rozhovor, vytvořit vhodnou marketingovou strategii pro podnik s přihlédnutím na finanční stránku podniku a efektivitu. V práci je dále analyzované vnitřní prostředí pomocí rozhovoru s budoucím majitelem podniku a vnější prostředí pomocí Porterova modelu 5 sil. Pomocí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí budou navrhnuty silné a slabé stránky podniku, příležitosti a hrozby podniku a sestavená SWOT matice. V závěru práce byl vytvořený harmonogram navrhovaných marketingových nástrojů a rozpočet podniku. Doporučení by měli tento podnik posunout na místo vyhledávané zákazníky a turisty přicházející do Brna.LUČANOVÁ, B. Proposal of communication strategy selected gastronomic company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020. This bachelor thesis deals with proposal of a marketing strategy for a specific business in the hospitality industry. The aim of this work is based on a quantitative questionnaire survey, conducted through Google forms, supported by a detailed interview, to create a suitable marketing strategy for the company, taking into consideration financial side of the company and it´s effectivity. The thesis also contains analysis of internal conditions of the company based on an interview with the future business owner and external environment using Porter´s model of 5 forces. Based on the above analysis weak and strong points of the future business were identified, as well as potential opportunities and threats and the SWOT matrix was compiled. Conclusion of this thesis contains a schedule of proposed marketing tools and budget. Following the business and marketing strategy suggested by this theses should place this future business in a good position and become a popular res-taurant frequented by locals and tourists visiting Brno.
Klíčová slova:
cestovní ruch; communication mix; komunikační mix; marketing mix; marketing strategy; marketingová strategie; marketingový mix; tourism