Original title:
Strategický management cestovní kanceláře ADRIA DATABANKA, s.r.o.
Authors:
Šnajdar, Michal Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Šnajdar, M. Strategický management cestovní kanceláře ADRIA DATABANKA, s.r.o. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Diplomová práce se zabývá strategickým managementem podniku a jejím cílem je návrh strategie a zhodnocení současného stavu společnosti ADRIA DATABANKA s.r.o. a trhu cestovních kanceláří zaměřených na Chorvatsko. Pro analyzování vněj- šího prostředí je použita PEST analýza a Porterův model pěti hybných sil. Vnitřní prostředí je analyzování pomocí hodnotového řetězce, modelu 7S firmy McKinsey a finanční analýzou. Na těchto základech jsou formulována strategická doporučení, která vychází z vnitřně-vnější matice IE, SPACE matice a SWOT matice.Šnajdar, M. Strategic management of travel agencies ADRIA DATABANKA, Ltd. Di- ploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2016. This diploma thesis deals with the strategic management of the company and its goal is to design a strategy and assess the current state of the company ADRIA DATABANKA Ltd. and market travel agents focused on Croatia. To analyze the exter- nal environment is used PEST analysis and Poster's five forces analysis. Internal environment is analyzed using the value chain model of 7S McKinsey and financial analysis. On this basis they are formulated strategic recommendations based on the internal-external matrix IE, SPACE matrix and SWOT matrix.
Keywords:
Chorvatsko; finanční analýza; IE matice; PEST analýza; Porterův model; SPACE matice; strategický management; SWOT matice