Název:
Marketingová strategie vybrané společnosti
Autoři:
Plotzerová, Adriana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Ekolube, s. r. o. Teoretická část obsahuje teorii vztahující se k dané problematice. Praktická část analyzuje současný stav podniku, jeho konkurenci a současný stav propagace. Na základě sekundárních dat a dat získaných z marketingového průzkumu jsou prezentovány konkrétní návrhy na vylepšení komunikačního mixu a je navržen jeho rozpočet.This bachelor thesis is focused on marketing communications of the Ekolube, Ltd. company. The theoretical part includes the theory related to the topic. The practical part of the thesis analises the current state of the company, its competitors and the current state promotion. On the basis of secondary data and data obtained from the marketing survey are presented concrete proposals to improve communication mix and designed its budget.
Klíčová slova:
analýza konkurence; komunikační mix; marketingová komunikace; propagace