Název:
Online marketing vybraných středních a základních škol České republiky
Autoři:
Kleinová, Markéta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Závěrečná práce se zabývá tématem online marketingu ve školním prostředí, resp. na vybraných středních a základních školách. Cílem této práce je zjistit současný stav online marketingu ve školách a také, jaký vliv má online marketing na potenciální uchazeče při výběru školy. V rámci náplně práce bylo provedeno dotazníkové šetření a na základě získaných dat a informací byla navržena nová optimální strategie pro využití online marketingu na základních a středních školách. Závěrem byla celá práce zhodnocena.The final thesis deals with the topic of online marketing in the school's environment, especially at selected primary and secondary schools. The aim of this work is to determine the current state of online marketing in schools and how online marketing affects potential candidates. As one part of the thesis was conducted survey and on this basis of data and information has been proposed optimal strategy for using online marketing to primary and secondary schools. The ending of the entire thesis consists of its evaluation.
Klíčová slova:
online marketing; sociálni sítě; webová prezentace; škola