Original title:
Vliv komparace cen spotřebního zboží v řetězcích na chování spotřebitelů v Jihomoravském kraji
Authors:
Hošek, Ondřej Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] HOŠEK, O. Vliv komparace cen spotřebního zboží v řetězcích na chování spotřebitelů v Jihomoravském kraji. Brno, 2014. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně Bakalářská práce se zabývá možnostmi nového nástroje na porovnávání cen v maloobchodních řetězcích. Hlavním cílem bakalářské práce je za pomoci marketingového výzkumu zjistit, zda mají spotřebitelé o tento nový nástroj zájem. Sou-částí práce je analýza konkurenční nástrojů, zjištění zájmu spotřebitelů a návrh strategií zavedení nového nástroje. Na základě provedených zkoumání je možné doporučit strategii zavedení nového nástroje na porovnávání cen a provést eko-nomické zhodnocení vybrané strategie.HOŠEK, O. Influence of comparison prices of consumer goods in retail stores on consumer behavior in the South Moravian region. Brno, 2014. Bachelor thesis. Mendel University in Brno. This bachelor thesis deals with the possibilities of new tools to compare prices at retail stores. The main aim of this thesis is through the use of marketing research determine whether consumers about this new tool of interest. Part of this work is the analysis of competitive tools, finding the interests of consumers and design of strategies to introduce a new tool. On the basis of these examinations can recommend a strategy for the introduction of new tools to compare prices and make economic evaluation of selected strategies.
Keywords:
analýza konkurence; dotazníkové šetření; Jihomoravský kraj; marketingový výzkum; rozhovor