Název:
Chování spotřebitele na trhu klimatizační techniky
Autoři:
Křemečková, Jitka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce bylo identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele na trhu klimatizační techniky, a následně v rámci případové studie navrhnout marketingovou kampaň k získání nových zákazníků společnosti zabývající se prodejem a montáží klimatizační techniky. Na základě identifikovaných faktorů byla provedena segmentace trhu. Dílčím cílem práce bylo zjistit a popsat postoje spotřebitelů a určit preference spotřebitele. Nejprve byla provedena analýza sekundárních dat a následně sběr primárních dat. Na základě výsledků analýzy dat byly popsány faktory, které ovlivňují chování spotřebitele na vybraném trhu. Následně byly testovány hypotézy, provedena segmentace a v rámci případové studie byla navržena marketingová kampaň k získání nových zákazníků společnosti.This diploma thesis deals with consumer behaviour in the market with air conditioning. The main aim of the thesis was to identify the factors that affect con-sumer behaviour in the air conditioning market, and then in a case study to design a marketing campaign to gain new customers of the company engaged in the sale and installation of air conditioning equipment. The partial aim of the work was to find out and describe the attitudes of consumers and determine consumer prefer-ences. First, secondary data analysis was performed and then primary data collec-tion. Based on the results of the analysis, the factors that influence consumer be-haviour in the selected market were described. Subsequently, hypotheses were tested, segmentation was performed, and as part of a case study, a marketing campaign was designed to acquire new customers of a company engaged in the sale and installation of air conditioning equipment.
Klíčová slova:
air conditioning; chování spotřebitele; consumer behaviour; klimatizační technika; segmentace; segmentation