Original title:
Návrh statégie e-marketingu ubytovacieho zariadenia
Authors:
Kacvinský, Adam Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů internetového marketingu při propagaci ubytovacího zařízení se zaměřením na inovaci webové prezentace. V práci byla na základě analýzy současného internetového marketingu, klíčových slov a konkurence navrhnutá strategie použití nástrojů internetového marketingu, včetně návrhu struktury, funkčnosti a SEO prvků oficiálního webu ubytovacího zařízení Holiday pod Bránou, který byl na základě návrhu vytvořen.The bachelor thesis deals with the use of internet marketing tools in the promo-tion of accommodation facility focusing on the innovation of the web presentation. Based on the analysis of the current internet marketing, keywords and competitors, the strategy of internet marketing tolls usage, including the structure, functionality and SEO elements of the website was proposed. The official website of accommodation facility “Holiday pod Branou” was based on this strategy.
Keywords:
internetový marketing; nástroje internetového marketingu; návrh webu; SEO