Název:
Etika komuninakce prodejních zájezdů
Autoři:
Ježková, Slávka ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zaměřuje na hodnocení legislativní a etické problematiky komunikace prodejních zájezdů. Obsahuje stručnou historii přímého prodeje v ČR, hodnocení prodejních zájezdů - pozvánky, prodejní triky při prodeji, konkrétní příklady přímého prodeje na společnostech BECK a Tupperware. Část práce je dále věnována pravidlům Asociace přímého prodeje a spotřební politice v EU a ČR vztahující se k prodejním zájezdům.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4598