Original title:
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
Authors:
Mašek, Vít Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] MAŠEK, V. Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu. Di-plomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu pro podporu prodeje v oblasti s ubytovacími zařízeními v zahraničí. Na základě dotazníkového šetření byly identifikovány determinanty závislosti jednotlivých faktorů, které mají vliv na rozhodovací proces spotřebitele při výběru ubytování. Výstupem práce je doporučení pro online komunikační strategii pro vybrané generace.MAŠEK, V. Online communication strategy of a company in the tourism industry. Thesis. Brno: Mendel University Brno, 2020 The diploma thesis deals with the communication mix for sales support in the area of accommodation facilities abroad. Based on the questionnaire survey, the determinants of the dependence of individual factors that influence the decision-making process of a consumer when choosing accommodation were identified. The outcome of the thesis is a recommendation for an online communication stra-tegy for selected generations.
Keywords:
cestovní ruch; chování spotřebitele; communication channels; consumer behaviour; generations; komunikační kanály; online communication mix; online komunikační mix; social network; sociálni sítě; tourism; věkové generace