Název:
Informovanost a zkušenosti žáků střední školy se syndromem CAN
Autoři:
Musilová, Adriana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce s názvem „Informovanost a zkušenosti žáků střední školy se syndromem CAN“ se zabývá tématem syndrom CAN. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je vymezen pojem syndrom CAN, jeho formy, prevence a následky syndromu CAN. Dále je zde uveden stručný přehled institucí, které se zabývají syndromem CAN. Praktická část je zaměřena na průzkumné šetření, které bylo prováděno na střední škole. Jedná se o dotazníkové šetření. Jeho hlavním cílem je zjistit povědomí žáků středních škol o syndromu CAN. Na závěr praktické části je zmíněno doporučení pro pedagogickou praxi.The bachelor´s thesis titled „ Awareness and experience of Child abuse and neglect syndrome among high schools pupils“ deals with the topic Child abuse and neglect syndrome. The bachelor thesis is divided in theoretical and practical part. The theoretical part deals concept Child abuse and neglect syndrome, Child abuse and neglect syndrome forms, Child abuse and neglect syndrome prevention and Child abuse and neglect results. Next is a brief overview of the institutions, which deals with Child abuse and neglect syndrome. Practical part deals with exploratory investigation, which was carried out at high school. It is a questionnaire investigation. Its main purpose is to find out how much are pupils of high schools awarded of Child abuse and neglect syndrome. In the end practical part is mentioned recommendations for pedagogical practice.
Klíčová slova:
chlid abuse and neglect syndrome; emotional abuse; fyzické týrání; neglect; physical abuse; psychické týrání; sexual abuse; sexuální zneužívání; syndrom CAN; zanedbávání