Original title:
Online propagácia firmy BURLY, a.s.
Authors:
Hederová, Veronika Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Hederová, V., Online propagace firmy Burly, a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Hlavním cílem bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti a povědomí o firmě Burly, a.s. v oblasti 3D tisku pomocí nástrojů elektronického marketingu. Literární rešerše se zabývá teoretickým vymezením základních pojmů v oblasti online marketingu a jeho nástrojů. V části vlastní práce je hodnocen současný stav webové prezentace firmy, analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Navazující část návrh a implementace webové prezentace firmy pojednává o postupu vytvoření elektronického obchodu a o jeho integraci se sociálními sítěmi. Závěr práce obsahuje tabulku s kalkulací celkových nákladů a zhodnocení přínosu navrženého řešení.Hederová V., Online promotion of the company BURLY, a.s. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The main aim of the bachelor thesis is to increase competitiveness and awareness of the company BURLY, a.s. in the field of 3D printing using electronic marketing tools. Literature search discusses the theoretical definition of basic concepts in the sphere of online marketing and its tools. In the part of personal work evaluates the current state of the web presentation of the company, analysis of the external and internal environment. The following part of the proposal and implementation of the company's web presentation discusses the process of creating e-shop and its integration with social networks. The conclusion contains a table with a calculation of total costs and evaluation of the benefits of the proposed solution.
Keywords:
online marketing; social networks; sociálni sítě; WooCommerce; WordPress