Název: Návrh marketingové strategie pro prodejnu s nábytkem
Autoři: Štěpánek, Dominik
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4C; 4S; 5F; 7P; analýza podniku; company analysis; furniture; marketing; nábytek; PESTLE; strategie; strategy; SWOT

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=103626

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-640072


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet