Název:
Customer benefits and willingness to buy of Samsung Galaxy Gear in the Czech Republic
Autoři:
Hrabě, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] This bachelor thesis is dedicated to analysis of customer benefits and willingness to buy of Samsung Galaxy Gear in the Czech Republic. The theoretical part includes information needed in relation to the marketing research problem and in the practical part the researcher collects and analyses the information gathered through several research methods. At the end the bachelor thesis, the author tries to explain the main reasons of willingness or unwilligness to buy of Samsung Galaxy Gear in the Czech Republic and proposes recommendations for solving problems.Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu zákaznických výhod a ochotu koupit Samsung Galaxy Gear v České republice. Teoretická část obsahuje informace potřebné ve vztahu k problému marketingového výzkumu a v praktické části výzkumník shromažďuje a analyzuje informace získané z několika výzkumných metod. Na konci bakalářské práce se autor pokouší vysvětlit hlavní důvody ochoty nebo neochoty koupit Samsung Galaxy Gear v České republice a navrhuje doporučení pro řešení případných problémů.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; explorativní výzkum; fokusní skupiny; individuální hloubkové rozhovory; marketing; pilotní studie; Samsung Galaxy Gear; Česká republika