Original title:
Využití umělé inteligence pro komunikaci se zákazníkem v maloobchodě
Authors:
Kučera, David Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce bylo zjistit jaké je povědomí spotřebitelů na českém trhu vůči umělé inteligenci a komunikaci s umělou inteligencí, společně s navrhnutím doporučení pro majitelé maloobchodů, kteří plánují implementaci umělé inteligence, nebo zamýšlejí svou současnou umělou inteligenci inovovat a zlepšit pří-stup vůči spotřebitelům. Diplomová práce využila marketingového výzkumu, a to v podobě rozhovorů a dotazníkového šetření. Na jejich základě byly vyvozeny závěry a vytvořena doporučení.The aim of the diploma thesis was to find out what is the awareness of consumers in the Czech market towards artificial intelligence and communication with artifi-cial intelligence, together with proposing recommendations for retail owners who plan to implement artificial intelligence or intend to innovate their current artifi-cial intelligence and improve access to consumers. The diploma thesis used mar-keting research in the form of interviews and a questionnaire survey. Based on them were made conclusions.
Keywords:
AI; artificial intelligence; chování spotřebitele; consumer behaviour; maloobchod; retail; umělá inteligence