Název:
Marketingová komunikace cestovních kanceláří zaměřená na seniorský cestovní ruch
Autoři:
Kožnarová, Nikola Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá především segmentem seniorů v České republice a marketingovou komunikací. Hlavním cílem práce je analýza marketingové komunikace cestovních kanceláří se zaměřením na specifický segment seniorů. V teoretické části bude definován segment seniorů v ČR a v analytické části proběhne zhodnocení současného stavu komunikace cestovních kanceláří. Na základě informací bude navrhnuta inovace komunikace ve vztahu k tomuto segmentu. Ke splnění cíle budou zkoumány cestovní kanceláře především s využitím internetu.This thesis deals primarily with seniors in the Czech Republic and marketing communications. The main goal of this work is to analyse the marketing communication of travel agencies focusing on a specific segment of seniors. In the theoretical part will be defined segment of seniors in the Czech Republic and the analytical part will evaluate the current state of communications travel agencies. On the basis of the information will be designed the innovation of communication in relation to this segment. For fulfilment of this target will be examined travel agencies primarily by using of the Internet.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; marketingová komunikace; seniorský cestovní ruch; SWOT analýza