Original title:
Návrh online marketingové kampaně pro daný podnikatelský subjekt
Authors:
Zahradníčková, Barbora Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Zahradníčková, B. Návrh online marketingové kampaně pro daný podnikatelský subjekt. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2020. Tato bakalářská práce se zaobírá online propagací značky Coffee Discovery Box, jež je původním projektem podniku The Roses. Cílem práce je vytvořit návrh online marketingové kampaně zaměřené na zvýšení povědomí o značce a oslovení nových zákazníků. Součástí práce je situační analýza, v rámci níž bylo vnější pro-středí popsáno podle Porterova modelu pěti hybných sil a vnitřní prostředí podle McKinseyho modelu 7S. Pro získání uceleného přehledu o kávových preferencích spotřebitelů bylo provedeno online dotazníkové šetření. Primární data přispěla k definování cílových segmentů. Výsledkem práce je návrh online propagace v prostředí platforem Sklik, Google Ads a sociálních sítí jakož i návrh případných změn současného webu podniku.Zahradníčková, B. Online marketing campaign proposal for a given business. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020. This bachelor thesis deals with an online promotion for brand Coffee Discovery Box, an original project of the company The Roses. The goal is to propose an online marketing campaign focused on raising public awareness of the brand and reaching new customers. The thesis includes a situation analysis in which the external environment is described according to Porter’s five forces model and the internal environment according to McKinsey‘s 7S framework. In order to obtain comprehensive overview about coffee preferences among consumers, an online survey was performed. Primary data led to definition of the target segments. As a result, the online campaign proposal in Sklik, Google Ads and on social media was made as well as a proposal for current web changes.
Keywords:
Google Ads; internet promotion; internetová propagace; marketing communication; marketingová komunikace; McKinsey 7S Framework; McKinseyho model 7S; online marketing; Porterův model pěti hybných sil; Porter’s five forces model; Sklik; specialty coffee; výběrová káva