Original title:
Návrh komunikační strategie prostřednictvím Pintrestu pro vybranou firmu
Authors:
Vodičková, Alžběta Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Vodičková, A. Návrh komunikační strategie prostřednictvím Pinterestu pro vybranou firmu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá sociální sítí zvanou Pinterest. Hlavním cílem je navrhnout komunikační strategii prostřednictvím sociální sítě Pinterest pro vybranou firmu. Za tímto účelem autorka práce během září a října 2014 provedla dotazníkové šetření (n = 392). Data byla analyzována v programu MS Excel a Statistica v. 12. Ačkoliv existují uživatelé Pinterestu a jejich počet stále roste, v současné době výsledky navrhují, že v tomto případě si zaslouží více pozornosti jiné komunikační nástroje a jakékoliv investice do použití Pinterestu by zatím měly být odloženy.Vodičková, A. The Proposal of communication strategy via Pinterest for chosen firm. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015. Bachelor thesis focuses on social network called Pinterest. The main objective is to design a communication strategy through social network Pinterest for a selected business. For this purpose author conducted a questionnaire survey (n = 392) in September and October 2014. Data were analysed with use of MS Excel and Statistica v. 12. Although there are users of Pinterest and their number is growing, at the moment the results suggest that in this particular case other communication tools deserve more attention and investments in use of Pinterest may be yet postponed.
Keywords:
chování spotřebitele; internetový marketing; komunikační mix; marketingová strategie; Pinterest; sociálni sítě