Original title:
Marketingová strategie vybrané společnosti
Authors:
Lesonický, Roman Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zábavního parku Permonium. Analyzuje současný stav komunikačního mixu, konkurenční prostředí podniku a jak jsou subjekty na trhu obeznámeny s existencí zábavního parku. Práce poskytuje subjektu jednotlivá doporučení, která byla vypracována na základě analýzy primárních a sekundárních dat. Sekundární data byla získána přímo od vedení Permonia, primární data formou dotazníkového šetření. V závěru práce jsou shrnuty výsledky vztažené k jednotlivým skupinám společně s vhodnými návrhy.This bachelor's thesis deals with a topic of marketing communication of the amusement park Permonium. Analyzes the current status of the communication mix, competitive business environment and how much are market operators familiar with the existence of the amusement park. This thesis provides individual recommendations which were developed and based on the analysis of primary and secondary data. Secondary data were obtained right from the Permonium leadership and primary data through a questionnaire survey. The conclusion summarizes the results related to individual groups jointly with appropriate proposals.
Keywords:
analýza konkurence; komunikační mix; komunikační nástroje; marketingový mix; marketingový výzkum