Název:
Návrh strategie pro rodinné vinařství Regina Coeli
Autoři:
Holečková, Anna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Holečková, A., Návrh strategie pro rodinné vinařství Regina Coeli. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU v Brně, 2014. Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační strategii pro rodinné vinařství Regina Coeli na rok 2014. Dílčím cílem této práce je zhodnotit sou-časný stav podniku, zhodnotit komunikační mix za rok 2013 a pomocí provedené-ho dotazníkového šetření určit vhodné nástroje marketingové komunikace pro rok 2014. Za marketingové nástroje umožňující dosažení cílů podniku je zvolena reklama, direct marketing, podpora prodeje, public relations, veletrhy a výstavy, event marketing a internet.Holečková, A., The Draft of Strategy for Family Winery Regina Coeli. Bachelor thesis. Brno: FBE MENDELU in Brno, 2014. The main goal of this bachelor thesis is to design a communication strategy for the family winery Regina Coeli in 2014. The partial objective of this work is to evaluate the current status of the company, assess the communication mix in 2013 and determine the appropriate marketing communication tools for the year 2014 using a questionnaire survey. Several marketing tools to achieve business objectives are selected, for example advertising, direct marketing, sales promotion, public relations, trade fairs and exhibitions, event marketing and internet.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing vína; marketingová komunikace; strategie